Gotlänning

Stora frågan nu är bara: Hur fan ska jag klara mig i Stockholm?

Var på ett möte förra helgen i Sthlm med två personer. Vi satt på ett fik och snackade och hade det bra.
När vi skulle skiljas åt sa vi hejdå, men då kom jag på att jag var tvungen att gå på toa där, men att dom kunde gå, jag klarade mig + att dom hade lite bråttom iväg.

Sen när jag var klar på toabesöket såg jag att dom stod kvar utanför.
Frågade varför dom ännu var här, och fick bara till svar att "Nu är du i Stockholm, inte på Gotland längre.. Man bör inte lämna sin jacka på bordet som du gjorde, så vi väntade kvar så ingen skulle sno den"

Oops!! Lantisen har gjort det igen.
Tur dom kunde skratta lite åt det ;)
Men som någon vis sa en gång;
Man lär sig av sina misstag.

NU: Fotbollsmatch!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0