tillbaka till verkligheten

Sista dagen på detta lilla jullov.
Tråkigt men samtidigt skönt. Jag är en människa som är van att leva genom rutiner, och det är det sista man gjort dessa dagar. 
 
Med allt tråkigt som hänt ska jag nu försöka blicka framåt.
Såg ni att vi vann i helgen? Jo visst, en riktigt skön seger mot Pixbo hemma.
4:e platsen..
NICE.
 
 
Idag har jag, Jennifer, Max, Olivia och Adam varit i ishallen och åkt skridskor.
HUR kul är inte det då?!
Åkte väldigt mycket skridskor när jag var liten, och det är verkligen något jag saknar.
Sjukt jävla kul. Sen att jag var den enda som inte hade någon hockeyhjälm och fick åka runt som en looser i cykelhjälm...... ja ja. Bjuder på den.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0