En lördag i Stockholm.

Kunde gjort rätt mycket för att vara på Gotland just nu!! Några brudar som spelat i Endre har ju styrt upp en hemlig fest för Halle & Göran för att hylla allt dom gjort för klubben under alla dessa år. 
Och ALLA tjejer som en gång spelat i Endre är bjudna + lite övrigt känt folk.
Så JA, jag är jävligt ledsen att jag sitter själv i en lägenhet i Stockholm alldeles för lång borta från mina närmaste.

MEN.. Imorgon är det gameday, och det är ju ändå något! Wooppppiii! :))
Men först lite jobb.. Jobbat hela veckan, och det känns riktigt bra och kul! Ska ni fika i Sthlm, kom till mig på Gateau i Enskede!!

För övrigt så fixade jag mitt spruckna mobilskärm idag som så sorgligt krossades på Kallis i somras. 1100:- poff! Men känns som en ny värld öppnade sig igen, JAG KAN SE!

Nu ska jag packa matchväskan och fortsätta se lite innebandy på datan.
Japp, livet






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0