Glad påsk!

ÄNTLIGEN är påsken kommen. Kunde inte suttit bättre i tidsplaneringen.

Igår träffade jag min första hemvändare, Fannie. Världens bästa Wingis. Vi var hemma hos Jennie och Joel i Vibble i deras nyköpta hus. SÅÅ FINT! Blev helt kär. Funderade nästan ett tag på att skita i Stockholm och bli Vibble-bo istället. 
Kommer bli mkt häng där i sommar, den saken är klar 😍

Vi satt med brasan tänd, massa ljus och nersjunkna alla i soffan. En perfekt onsdagkväll med andra ord.
Får dock inte glömma bort att säga att innan dess så sprang jag och Louise årets första mil. Värt att notera!

Och så kommer man hem till detta idag. Fina, fina Linnea!❤️ Det är bara hon som kan hitta på såna här grejer. Hon vet precis hur man kan få mig på bra humör!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0