☀️☀️☀️

Var på tiden att denna helg kom. En helg utan 10 i 2-shotten och utan bakfyllan på söndagen.

Igår var det solhäng på min bakgård med Emelie som sedan byttes ut mot Louise lite senare. Nu jävlar är sommarvärmen här! :) Det fick mitt fejs smaka på minsann. Lite lätt rödbränd och tusen fräknar fick man.

Lite lunch senare på Wayne's med Louise, Jonas och Wilmer. 
Sen på kvällen beställde jag, Louise och Linda mat från Joda och åt hemma hos Linda och sedan drog vi vidare till bion och såg " The other woman" 
Kul och sevärd film!

Idag var jag och Louise på gymet och sprang på löpbandet i 20 min, sen intog vi ett rum och körde lite cirkelträning.
Bra köttat!
Vi var också på den nya Josbaren i Visby och drack varsin Smoothie.
Att rekommendera!!
Njöt lite av solen nere på hamnen, sen tog vi premiären på Glassmagasinet också :)
Sen han vi med att ta oss till Rävhagwn och se andra perioden när Gute spelade hem en vinst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0