HÖST.

Och där kom hösten till Sverige. Regnigt, ruggigt och grått.
BLÄ.

Två spelade matcher i helgen. Även den sista innan seriepremiären(!!)
Längtar galet mycket.

Längtar också till helgen då det vankas lite lagfest & inkilning. Ska bli riktigt kul.
Sen längtar jag också till nästa helg då jag äntligen ska få komma hem till Burgsvik och vila upp mig och få mysa med familjen.
Mjaa, båda syskonen är ju nu bosatta på fastlandet då Camilla precis börjat plugga i Norrköping..
Alltså läge att bli extra ompysslad hemma med andra ord :))

Och så ska jag ju se Hansas premiär nästa helg. Men den är ju spikad sen länge!

Kl är 21.22. Josefin börjar bli gammal och stämplar ut för kvällen.
Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0