ORÄTTVISA HEMSKA VÄRLD.

Spelade match igår. Förlorade. Mot serieledarna så var väl ingen större skräll för omvärlden direkt, men klart man är sur. Att förlora är ju det värsta jag vet!!! Man vill ju alltid vinna. Innebandyn betyder ju allt för en! Ni som känner mig, vet det.

Men igår fick jag mig en helt ny tankeställare. Vad fan gör en förlust egentligen? Misstolka mig inte. Men när livet kan ta slut på en sekund så känns allt annat betydelselöst.

Igår natt somnade fina lilla Albin in efter en crossolycka i förrgår på Näs. Bara 14 år gammal. En glad och älskad liten kille. På bara några timmar var han bara borta. Finns inte mera. Det finns ingen som helst mening med att ta livet av en pojke som har hela livet framför sig.
INGEN!!

Det enda mina tankar går på nu är till Albins familj. På mina kusiner som förlorat sin kusin. På alla hans kompisar som förlorat en vän. På finaste Viktor som var med när olyckan hände.
På alla nära och kära.
...

Idag efter vår match ska jag direkt åka hem till Burgsvik och krama min mamma.
Var rädda om varandra.
Man vet aldrig vad livet gör med en.

❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0