Morgontankar

Klockan är 08.15 och här har jag legat vaken i 1,5 timme. VARFÖR KAN JAG ALDRIG SOVA? Inte nog med att jag vrider och vänder mig hela natten..vakna tidigt gör jag också.
Aldrig utvilad och fräsch.

Ligger här faktiskt ombytt för att dra på gymet. Ni vet gymet som jag tillbringade halva min fredagkväll på igår. No life!
Men man mår otroligt bra av det.

...

Har jag nämnt att mitt liv leker med mig? Gud bestraffar mig jävligt hårt alltså. Pricken över i:et kom igår på frukosten på jobbet när ALLA mina kontakter på mobilen hade försvunnit. Helt väck!! Hade inte gjort någonting. Paniken växte i mig. Och givetvis hade jag inte någon iCloud. Var ledsen över det hela dagen. Satte mitt sista hopp att det kanske kunde komma tillbaka om jag synkade med iTunes.
HALLELUJAH! Dom fanns där och nu är jag någorlunda hel igen.


NU: gym
SEN: stan
EFTER: innebandyhäng med brudarna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0