Börja lyssna

Varför är jag så hård mot mig själv för? Tjänar man ingenting på. Tvärtom.

Måste.börja.lyssna.på.min.kropp

Varit sjuk nästan hela veckan. Inte sjuk som att inte jobba, men tillräckligt sjuk för att inte träna. Men ändå gör jag det.
Helt energilös. Tur jag har min vilja.
Eller tur, snarare idiotiskt.
Matchen igår var extremt jobbig. Orkade ingenting och efteråt låg jag ner och var helt utslagen.
Nu ska jag tvinga mig till lite vila, och försöka bli frisk.


Fan vilken deppblogg detta är. Ser man tillbaka på mina tidigare år i bloggen, så har det en tendens att bli lite dystra inlägg den här årstiden. Något som kommer med hösten antar jag.

MEN man mår och blir inte bättre av att tycka synd om sig själv. Ikväll kommer Stella hit för lite mys, och så ska hon färga mitt hår. Och då ska vi nog gå till Södevärn och heja på Loob!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0