1 månad- check!

Har haft godisförbjud (all sorts snacks/bakelser/läsk/glass) i en månad med pappa. Bestämde det som en kul grej bara för att se om man klarar det eller inte. Ingen av oss äter särskilt mycket onyttigheter, men utan det minsta lilla så är det klart man sätts på prov.

Visste redan dag 1 att vi båda skulle klara det. Jag skulle ALDRIG ge upp. Inte en chans. Samma med pappa. Tror vi är lite lika så :) har haft förbjud förut med folk, men oftast bara jag som klarar det.
Bara att bestämma sig. Karaktär folket!

Men idag har jag ätit för att fira lite. Fick ett litet paket med 3 st Snickers i av Ewa. Söt! Så tog en nu när jag kom hem efter jobbet och dom andra två ska jag spara till fredag!



..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0