HEJA SVERIGE!

Jonas Enroth. Grym kille!. Skrek som en idiot när Kanada precis fick friläge, men han tog den. Men INGEN slår min Henke. Just nu är han heeeelt sjukt bra.
Väggen.
Honom skulle man haft.

...

Trött vecka, tur det är fredag imorgon. Kroppen känner sig alltid mör efter första veckan av försäsongen (nåå alla andra också)
Extra förjävligt att mitt knä strejkar. Hoppade från en trappa i förrgår. Kände direkt att något inte var bra. Igår var det hemskt, idag förjävligt. Mats tryckte på knät och konstaterar något med minisken, men HOPPAS AV HELA MITT HJÄRTA att det bara är något litet.

Innan jag hoppade från den där jävla trappan fick jag få mysa med min Fannie då vi bakade chokladbollar och hade vårat ständiga ångestsnack :)

I morgon blir det nog en liten uteservering med Fannie och Jennie och på lördag blir det grill hos Milla och Erika med fint folk och kanske en sväng på öppningen av Gute?? Jo vars!

La precis upp ett litet urplock av USA resan på fb och jag längtar tillbaka ännu mera.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0