Kais/Mora!!

Behövdes ingen trumvirvel innan vi fick reda på vilka våra kvartsfinalmotståndare blev. Fjärde året i rad "fick" vi Mora. 15 matcher i slutspelet mot dom hittills. Hur många blir det i år? Femte avgörande? På fredag börjar resan!

Efter en lååååång helg på fastlandet har man äntligen landat för stunden. Igår hade vi rehab i Svenska Spels bassäng (nödvändigt!!) och mat därefter på Uncle Joes. Kom hem lagom till Top Model dessutom. Tummen upp!

.....

Mest av allt i hela världen önskar jag just nu att jag kunde få klona mig själv och vara tillgänglig där jag behövs. Jag gör allt jag kan, men ändå räcker jag inte till. Vet ni hur jobbigt det är?

Men hade en bättre samtal i bilen hem med pappa efter jobbet vilket gjorde att allt släppte för en stund. Älskade älskade pappa!

Sängen kallar. Alarmet står på 05.00. Lång arbetsdag väntar.

Puss & godnatt mina vänner!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0