GAME OVER.

Jahopp, så var säsongen slut. Att allt kan rasa samman på en sekund känns ju bara tomt och förjävligt. Men alltid ska sagan ha ett slut. Den här sagan slöt bara alldeles för tidigt.
Jag orkar inte lägga mer energi på något som man inte kan göra något åt längre. Det blir jag för trött för. Men besviken och ledsen kommer jag vara ett bra tag till, var så säker.

...

Hat lite bråttom så ska fatta mig snabbt. Avverkat en mils Powerwalk med Fannie på p18. Ruggigt skönt, men kallt som fa-an. Snabb dusch på det och nu blir det att ta cykeln ner till Borgen och se biiiiio! :)

Sen längtar jag galet mycket till på fredag och lördag. He heee

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0