Livet 2.0

Älskar mitt liv!!!!

Fan vad underbart det är med sommar. Snälla, stanna tiden NU.
Får ångest över att allt snart är slut :( usch vill inte att alla mina fina ska lämna mig här på ön. Okej har massor av vänner kvar, men inte alla?! Vill ha ALLA kvar hos mig, förstår ni?

..

Hade VÄRLDENS bästa dag i tisdags på Kallis. Så sjukt bra. Trodde inget kunde toppa förra året, men fan, detta gjorde det! Slut som artist i 2 dagar efteråt...
Men helt klart värt det!!

..

Måste erkänna att jag saknar väldigt mycket den där innebandyn. Försäsongen är nog inte för någon en favorit. Men det finns absolut INGENTING i hela världen som slår känslan man har efter man sprungit sig död efter ett hårt konditionspass.
Idag var verkligen en sån dag.

Aj bara massa blabbel..
Men nu har jag i alla fall skrivit något, hoppas du är nöjd Linnet ;)


Kommentarer
Postat av: Linnet

Ååååååh jag är nöjd! :)

2013-07-19 @ 14:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0