BURGSVIK

Varit hemma nu i 2 dagar i Burgsvik och jag bara NJUTER. "Så mycket Burgsvik" i tisdags. Fattar ni hur glad jag blev när det var Norlie & KKV?!?! Jag älskar dom! Den kvällen ägde. Kom hem där runt 5 på morgonen efter ett långt och härligt kvällsdopp i havet som fick avsluta kvällen.
Sommar på landet är bäst.

..

Spelade Stångaspelen igår. Gick inge vidare alls faktiskt. Är nog världens sämsta förlorare i pärk, men det försvinner rätt snabbt som tur är. Fiender på plan, vänner direkt efteråt.

Imorgon ska jag ta med mig Stella ut dit och visa henne vad hon har missat!

https://cdn2.cdnme.se/284739/7-3/pic_51e263009606ee1055b0bed4.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0