4.

Bra helg som vanligt. Har jag någonsin en tråkig och meningslös helg?
Näää

Tofta i lördags med Jennie, Joel, Jon och Moa. Stekte på i solen och i den lilla blåsten. Regnade i stan så vi kände oss mer än nöjda att med att ligga där.
Gute på kvällen med tjejerna. Dansar verkligen så svetten rinner. Men orka bry sig?! Vi har jävligt roligt

Söndag, häng i Almis med Stella & Carro. Kvällshänget spenderades med min bästa Wingis.

4 dagar kvar till semester. Två av dessa skall jag vara i Motala med jobbet och hälsa på kunderna jag arbetar åt varje dag. Ska bli jättekul och spännande!! :)

Och så får jag också finbesök på torsdag kväll över hela helgen.
I like


Kommentarer
Postat av: Malin

Då stannar du till i Örebro för det åker du ändå förbi! Okej? :)

2013-07-02 @ 21:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0