24 juli

Tillbaka igen efter min lilla minisemester hemma i Burgsvik. Och Linnet, du vet vart jag är.... ;)

Vet liksom inte vad jag ska skriva eftersom det händer saker hela tiden och jag inte riktigt vet vad jag skrivit innan..

Men..

Vistelsen hemma var i alla fall en sjukt uppskattat resa. De delar av familjen som träffade mig hade saknat den förlorade Visbydottern. Så det kändes bra att höra!

I måndags var det poolhäng på
Campingen med fina vänner hela dagen, sen massa mys i hemma i vår berså med god mat och släkt på besök på kvällen. Sånt uppskattar man mer nu när man blir äldre....

Fan, sa jag just det där?

.

I går var det så jävla tråkigt väder så det blev en springtur på morgonen, filmmys på förmiddagen och ett gympass på eftermiddagen.
Rätt okej ändå när man ändå inte kan vara ute i solen. Sen var det SÅKLART "Så mycket Burgsvik" på kvällen. Smaklösa & E-type. Kan ju lätt säga att den sistnämnde ägde! Stod nästan längst fram vid scenen som vanligt och headbanga ikapp E-type.

Riktigt bra kväll, som vanligt på Gåsen.

..

Glömde nämna att jag var på USA-fest i lördags, icke att förglömma! Emma & Lina hade fyllt 45 tillsammans så dom hade styrt en riktigt bra maskeradfest. Riktigt kul!!

Nu ska det bli spännande och se vad det sista på semestern kan klämma ur sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0