1.

Hemma igen efter sen lilla mini-trippen till Örebro. Var faktiskt en riktigt intressant, lärorikt och trevlig dag! Var alltså på besök hos en kund som jag i princip gör allt mitt jobb till och levererar till varje dag.

Väldigt bra att få se hur dom arbetar och framförallt få se och lära känna ansiktena man mailar och har telefonkontakt med.

Fin middag på kvällen, med ljud av Toto som spelade på en konsert bredvid.

...

Idag däremot har varit en riktigt jävla hemsk dag. Vaknade med hemsk halsbränna i tisdags, men... Fystester på kvällen.. "lite" halsont tror ju ingen på. Måste köra. Jättesmart Josefin.
Halsbränna från helvete uppkom. Ingen aptit igår, och idag kom huvudvärk och illamående också.

Kan bara skylla på mig själv.

Går och lägger mig nu, vaknar pigg imorgon och är redo för sista jobbardagen imorgon innan semester.
Jadå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0