MIN ÅRSKRÖNIKA 2012

Dags att säga hejdå till 2012 och välkomna 2013. Innan dess tänkte jag i sedvanlig ordning knåpa ihop en årskrönika av året som gått. Eftersom jag har minne som en guldfisk så får jag se vad tillbaka i bloggen för att återminnas. Tar bara med det viktigaste.
(KLICKA PÅ BILDERNA FÄR FÖRSTORING)
 
 
JANUARI
 
- Mycket innebandy. Slog serieledande Rönnby med 5-0 hemma i Södervärn!
- Tog hål i öronen. tog bara 22 år, hahaa
- Såg New Years Eve på bio med finaste tjejerna
- Syrran drar iväg än en gång och upptäcker världen medans jag får stanna hemma
- Heldag med laget. Aktiviteter och uppvisning av egengjorda nummer. vi var Ronny & Ragge
- Hängde natten lång i Södervärn och kollade fotboll
- Bev intervjuad av en författare om Gotländsk landsbygd. Fattar fortfarande inte varför jag av alla?
 
   
 
FEBRUARI
 
- någon idiot är inne på min fb ibland och har roligt tycker hen
- Ovanligt i dessa tider, men spelledig helg och lagfest
- Skaffade Twitter
- Firar Alla hjärtans Dag med tjejerna med glass och Top Model
- Big Brother börjar. LYCKA!
- Klara för slutspel!
 
     
 
MARS
 
- Deppade sönder när Sean Banan inte kom till final i Medlodifestivalen
- Fick fina blommor på kvinnodagen!
- Laget får Twitterfnatt. uppmärksammas i tidningarna
- Tv-match! VINST PÅ STRAFFAR!! bland de grymmaste jag varit med om
- GAME OVER. säsongen slut efter 5:e avgörande math mot Kais/Mora. suger balle
- Letar lägenhet för fullt, trött på att bo i lilla gårdshuset
 
 
   
 
APRIL
 
- Galen kväll ute i Roma med bästa laget
- Får reda på vem Räven Rävensson är?
- Avskedsmiddag på Joda för Fanny & Hööken :(
- Åker hem till Burgsvik. inte kunnat åkt hem sen julafton. Sjukt!
- Camilla kommer hem efter sin 3 månader långa roadtrip!!
- Tar min Squash-oskuld
- Fått en egen toffel, he he
- Åker till Sthlm och träffar Joakim som jag inte sett på 8 månader!
- testar ett gym i Högdalen
- Klart och bestämt att jag ska få bo med finaste Linnea hela sommaren!!
- Spökhistoriakväll på Bokströmsgatan
- 3/5 i familjen fyller år
- Valborg på sudret i Roes Bar
 
 
    
 
MAJ
 
- Fina dagar ute på Sudret med grymma människor
- Innebandygala på Hamnplan
- Försäongen är igång
- köpt en EGEN LÄGENHET!!!!!! bästa dagen i mtt liv. Bergmansgatan, underbara Bergmansgatan
- Sommaren börjar dra igång
- Mycket vändtia och häng med P sista dagarna i gårdshuset
- Jobb, träningar, flyttstäda, banken, sthlm, IKEA.. tuff månad
- Zlatan och hans lärljungar är på ön. Jag var självklart där
- Jag tog årets första dopp & solning!
- Avundades alla fina människor på balen
 
 
JUNI
 
- Flyttade in!!
- Jobbade dygnet runt. bokstavligen
- Roadtrip med Marre & Linnea
- Såg Sveriges match mot England på Strand med Linnea, Pontus & Alex och flera hundra andra
- Fick träffa (hoppade på honom) ev av mina största idoler. Allan Svensson!
- Styrde upp en riktigt bra midsommar i Källunge. Mycket mycket jobb, men lyckat!
- Sommaren var igång på riktigt, ingen tid för bloggen
 
 
 
JULI
 
- Får träffa min lilla kusin Emilia för första gången
- 4 VECKORS SEMESTER.
- Stångspelen med Näs II. vann serien och går upp en divsion, hepp hepp!
- Kallis. Tisdag. Vecka 29. magiskt.
- tappar bort min plånbok med allting i.
 
 
AUGUSTI
 
Bara 1 blogginlägg från Augusti. Jag njöt väl av de sista semesterdagarna, solen och vännerna in i det sista.
- Kräftskiva och hejdå med tjejerna i Källunge
 
SEPTEMBER
 
- Innebandyn var i full gång
- Linnea flyttade ut :(
- Mådde som ett helvete. Hemma från jobb och träningar och några sjukhusbesök på det
- Sprang blodomloppet med laget
- Såg Hockey, Färjestad- Frölunda i Löfbergs Lila Arena
- Seriepremiär mot Karlstad. förlust
 
 
OKTOBER
 
- Insideendre.blogg.se startas!
- Jobbet vinner ett fint pris!
- Sara fastnar med tuggummi o polisongen och får klippa av den.. hihi
- Spel & fotbollskväll med arbetskamrater. Sverige och Zlatan gör sjukaste upphämtningen någonsin i Berlin!
- Anna gör 10(!) mål och 2 ass i vinsten mot Linköping
 
 
NOVEMBER
 
- Personalfest med jobbet och Greyhound på Strand
- Fars dag. Middag på Hammersmith med pappa pch Camilla
- Lyxweekend med laget. Flyg upp och hem och McDoanlds efter vinsten.
- Inflyttningsfest hos Sabbe i nya huset i Vibble
- fotografering med Emma & Clara
- Umeå ocg försenade flyg med typ 5 timmar
 
 
DECEMBER
 
- fyller 23. hipp hurra
- Fick köra fyrhjuling för första gången. jäävligt kul!
- Bjöd hem lite folk hemma i B-vik. Fick ett fint kit av dem!
- Taco & RISK- kväll med Milla & Erika
- Johanna och Surfers
- Bowling och julbord med jobbet
- Julafton med släkt & familj
- Juldagen hemma hos Louise och Strand. hata kööö
- Nyår med långbord hos Hanna och girlsen
 
 
Julbravaderna är ännu inte inlagda i datan. dom får vänta någon dag.
måste sortera bort en heeeeel del först.
 
pusshej
 
 
 
 
 
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0