Var rädd om dig själv

Måste lära mig andas. Framförallt på jobbet. Nu är det så sjukt mycket att göra och det är stress hela dagen lång. Och jag känner att jag inte är mig själv då. Blir typ arg direkt om något går fel och jag får liksom bokstavligen springa dit jag ska.

Jag gillar verkligen mitt jobb och mina arbetskamrater supermycket, men just nu är det för mycket. Och då är jag ändå van att jobba under tidspress och stress dygnet runt efter 6 år inom restaurangbranschen.

Jag vill kunna orka vara med vänner efter träningen och umgås och mysa massa. Men just nu går jag och lägger mig typ 8 halv 9 för jag är så slut i kropp och knopp.
Men det är väl den här vintern som gör en ännu mer deprimerad.

Okej var bara tvungen att skriva av mig lite. Imorgon är det fredag och matchdag vilket inte kan bli en bättre kombination!









Kommentarer
Postat av: Din mate.

Fina Jossan <3

2013-02-08 @ 20:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0