18:e feb.

Och så var det måndag igen. Går inte att beskriva söndagsångesten man har varje vecka. Helgerna går så sjuuuukt snabbt!
Men jag fick i alla fall en bra helg hemma.
Match i lördags mot Täby, vinst 5-3. Bra så! Åkte hem direkt till Burgsvik efter det med pappa och Camilla. Kan inte minnas att jag missat en lagfest förr, vilket var jävligt trist. (lär aldrig hända igen) Men kände att jag behövde få komma hem och koppla av och umgås med min familj bara.

Så var hemma hos kusinerna i lördagskväll och spenderade halva söndagen med att bara mysa runt i hemmet. Så nu är jag påfylld med lite energi igen!

Igår gick jag en långpromenad med Fannie och hamnade sen i soffan hos henne och snackade vårat standard-snack :)

Tror den här veckan kan bli bra asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0