STOCKHOLM

Sitter hemma hos pappa i Sthlm och precis ätit en mysig 4:e adentsfrukost. Skall strax åka och hämta syskonen för att sedan åka till båten och sen efter vidare HEM TILL BURGSVIK.

Hade en av världens bästa dagar idag. Seger över Rönnby borta med 5-1. Talar väl sitt tydliga språk hur skönt den satt. Sen hade vi i 1 månad tillbaka planerat att överraska pappa i Sthlm. Jag och mina syskon.

Han trodde att han och Boel skulle ut och äta på kvällen på restaurang. Inget märkvärdigt liksom.
När dom suttit där och tittar på menyn kommer Joakim och Camilla in och överraskar han. Hade kunnat betalat för att de hans min!
Tyvärr så kunde jag ju inte komma eftersom jag har match i Västerås och skall bo där.
Tji fick han. Åkte direkt med Göran efter matchen som så snällt skjutsade mig till dom.
Gissa om pappa blev paff! Och glad :)

Mysig kväll med lite tårar och många skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0