Deja Vu

Hur kan jag glömma bort att jag har en blogg och att jag FAKTISKT har ett gäng läsare?!
Skärpning.

..

Ligger i sängen och strax redo att möta sömnen. Tidig uppgång och en färd med Gotlandsbåten. Som jag saknat!
Kan tyckas låta som ironi, men det är faktiskt sant. Äntligen dags att få reda med laget och spela matcher!
Lyckorus!! :))

Men kan inte annat nu än att minnas tillbaka för exakt ett år sen då vi skulle iväg på första träningsmatcherna för säsongen.
Ingen sömn, ingen mat och en värk på höger sida av huvudet från helvetet. Och ändå åkte jag med? Trots stort förbjud av båda mina föräldrar.
Värsta 1,5 veckan i mitt liv.
Att det ska behövas 2 akuta sjukhusbesök mitt i nätterna och ett vårdcentralbesök för att någon ska göra något åt det är helt jävla sinnessjukt.

Börjar gråta när jag tänker på det igen.
Linnea, familjen och laget var mina änglar då.

Ni förstår hur mycket innebandyn betyder för mig va?

Somna ledsen var inget jag direkt ville. Nu glömmer vi detta och blickar framåt. För den här helgen ska bli så kuul! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0