24 augusti

Vaknade för en liten stund sen efter min lilla powernap. Somna i soffan sitter alltid lite extra fint.

Match idag mot Täby. Vinst 12-1. Behövs inte sägas något mer. Spelare faktiskt MED Täby igår mot Telge. Hade lånat in en hel Endre-femma för dom saknade folk igår. Vinst 5-1.
Var faktiskt riktigt kul! Toppentjejer dessutom! :) Men idag fick dom smaka på torsk.. Heheee..

Ikväll kommer Linnea hit och så ska vi mysa sönder framför en film och massa tända ljus som vi brukade göra när hon bodde här :) Sen drar den lilla skitungen också ifrån mig.. Jävla Norrland och Linköping som snor mina tjejer!

Match imorgon igen. Mot Telge 12.00 i Södervärn. Komsi kom!

Sen vill jag avsluta med att säga grattis till min fina fina Wingi som blir 25 år idag!! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss på dig wingis!! ❤

2013-08-25 @ 19:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0