Lööööördag

Började denna lördag jävligt tidig. Varför kan jag inte sova för? Kroppen måste fatta att det inte är jobbdag varje dag. Så var ute och sprang 07.22. stört. men skönt. Tog en lätt frulle efter det (sparade mig till maten på Joda, hehe) och sen började jag riva ur garderoben i hopp att jag skulle vara tvungen att städa den.
Men tiden rann iväg och det var dags att dra ner på Joda och möta upp delar av laget och ledare i Endre och se damernas SM-final mellan IKSU och Rönnby. Liten skräll då faktiskt Rönnby vann! Kul :) älskar när underdogs lyckas vinna!
 
..
 
Vidare på stan och möta upp Linnea och lite shopping. Trög start men kom ändå hem med ett par nya löpartights och ny bikiniiii! Hittar aldrig någon snygg bikini som sitter bra, men denna kändes perfa! Blir till att invigas på Miami Beach det... :)
 
Naj men kasta in alla kläder i garderoben igen då och sticka ner till innerstan till Linnea?
Japp så får det bli.
Surfers ska få sitt ikväll!
 
pusssis
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0