Inte lägligt

Okej. Snorar sönder, huvudvärk från helvete och känner mig allmänt kass. Kände redan igår morse att jag började må dåligt. Fan fan fan, inte nu!! Åker ju på fredag, och måste jobba ikapp lite innan jag åker.
Kommer total ignorera min kropp från och med nu.

Igår var det jobb som gällde, därefter hämtade Stella mig och vi satt på Stora torget och njöt av en glass och den underbara solen! Sedan gick vi upp till henne och färgade mitt hår.

Linnéa kom hem och vi började dansa Zumba på Wii. Sjukt kul! Beställde pizza och sen blev det lite häng på Surfers.
Kände mig trött och hängig, men blev ändå en trevlig och lugn kväll Sen fick jag avsluta kvällen med att träffa min Wingis! :)

Nu ska jag sova och vakna pigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0