20:e september

Torsdagkväll.
Dagens höjdpunkt var utan tvekan spontanbesöket på jobbet av mamma, faffa & Babbo.
Fick världens chock kan jag lugnt säga!
De hade ärenden i stan och ville passa på och se vad jag sysslade med!
blev jääätteglad!!
 
Sitter nyduschad i soffan och klockan är strax 20.00 Förbannat skönt att ha tidiga träningar och en kväll framför sig.
Tänkte se klart filmen "Remember the Titans" som jag började med förra veckan (sjukt seg på att se filmer, i know.)
Vet inte hur jag kan ha missat denna film, men den är galet bra och inspirerande!
 
Regnet faller ner utanför fönstret, nu smyger jag ner under täcket!
 
Faffa! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Jeili

Minns du att vi köra ramsor från den filmen ett tag i H/H?? Det var jag som drog igång något som vi körde innan match.. :)

2012-09-21 @ 21:00:46
URL: http://www.jeili.se
Postat av: josefin

ja men just ja!! :) jag kommer också ihåg att den gick på tv en gång när vi var iväg på fastlandet och bodde i nynäshamn i de röda stugorna.. men jag orkade aldrig se den då :)

2012-09-22 @ 14:25:33
URL: http://jossanojenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0