4:e raka!

30 minuter tills det är dags att möta upp Sara för att trampa vidare till matchanalys efter gårdagens match + gym. Hinner med lite blogg innan!

Vi vann som sagt igår!! 4:e raka.. Tuff tuff! 8-4 mot Täby, stabilt.
Att vi dessutom flög upp & hem och sedan fick äta på Mc Donalds efter vinsten får väl ändå ses som lyx!

Räknar ner till min födelsedag. Eller rättare sagt några dagar efter för då kan jag äntligen få komma hem till Burgsvik och få vara med mina närmaste!
Eller okej jag längtar rätt mycket till födelsedagen med.. Hehee
Men man vill ju ha frukost på sängen och sång på morgonen som man alltid får hemma..
Nackdelen med att bo själv!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0