wanna bet?

Vet i fan hur det blev så, men tydligen så är jag med i en vadslagning angående Sverige-Lettland matchen i Hockey VMtisdag.
Andis på jobbet (lettisk kille) är såå säker på att Lettland kommer vinna. Och jag med mitt sjukt stora hockeyintresse vet att Sverige kommer vinna (kan inte ett skit)

Exakt VAD vi ska slå vad om är vi lite oense om.. Fick en del skamliga förslag om att putsa folks skor på stan en timme nästa lördag eller bära kortkort och knästrumpor en hel arbetsdag.
Nej tack.

Men å andra sidan ska ju han göra samma sak om han förlorar.....
hmmm
Och jag är ju säker på svensk vinst.

ganska.

Äsch kom på något bra vad till oss. Den som vinner av oss kommer dessutom inkassera 100 spänn av den andre.


Alla förslag mottages.


Kommentarer
Postat av: Anonym

springa naken på öster med andra landets flagga på bröstet!

2012-05-07 @ 18:20:02
Postat av: M

dansa på baren på Hp nästa lördag

2012-05-07 @ 18:25:08
Postat av: Ej dirst

Loser pull Thord behind beard.

2012-05-07 @ 18:54:47
Postat av: Anonym

STRIPPA!!! he he he he he he

2012-05-07 @ 20:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0