HELG!

Vad är problemet att alltid vakna tidigt på helgen?!
Sov kvinna, du har för i helvete sovmorgon!

...

Vaken och pigg sen klockan 8.00 i alla fall.
Inte ett solsken i sikte.
blää
tänkte köra på Almedalshäng idag jao
what do to??
Kvällen också lite oplanerad, men får se hur den slutar

...

Vi har börjat med försäsongen i fall någon missat.
Är sjukt jävla peppad inför den !!
Sen när tillbaka i tiden har jag känt så..?
tror det aldrig hänt faktiskt, men i år kommer det bli bra, jag är säker!

Fystester i igår och i torsdag. Nöjd med vissa tester, mindre nöjd med andra
sommaren är lång som tur är

Efter alla tester var klara var det hockey, skitsnack och godis med Sanna i soffan.
chill fredag på bästa sätt!

Måste också gratulera min vän Tomas som fyller år idag!
Han blir så glad varje gång jag nämner hans namn i bloggen!
grattiiiiiis "hästpojken"
hihi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0