yngre med åren

Drog iväg till Sax & kam strax innan jag egentligen skulle sluta jobba.
Mina fyra nyanser av brunt behövdes färgas om till en färg.
När jag satt mig till ro i stolen undrar min frisör om jag kom direkt från skolan.
Hallå?!
Förra gången jag var där frågade hon exakt samma sak.
Jag jobbar, jag är 22 år, jag är inte 17.

Hoppas det håller i sig i några år till, då skulle jag vart glad.

...

Längtar som fan till lördag alltså.
Det är dags för en efterlängtad lagferre!!
år och dagar sen sist.
Så alla jag saknar och vill träffa ska komma till Hp på lördag!

På fredag blir det nog en lite lugnare variant med brudarna på stan..
men man vet aldrig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0