Underbara lördag!

Har sovit som en riktig prinsesssa inatt.
Ostörd natt och en lång sovmorgon.
u n d e r b a r t


En del av äran till denna goda natts sömn är med stor sannorlikhet gårdagens rysarmatch.
fy ända in i helvetet vad jag älskar att vinna!!!
Jag bara älskar slutsspelstider!
Mitt lag är bäst

...

Morgonen har börjat bra med att både mamma och pappa varit här hos mig och så passade vi på att skypa med pepparkakan Camilla.
saknar henne sjukt mkt!
Blev bortskämd med massa mat mamma lagat till mig, mode och skvaller tidningar och äntligen min kläder jag beställt hem.


Nu ska jag strax se Hansas match och lite senare ikväll förstås IBK.
Efter det har jag inga planer..
är det någon som har något lugnt planerat inför kvällen, call me

p.s du som tyckte jag skulle söka till big brother nästa år.. why me?


Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar ju gilla de så mycket ;) sen hade det varit kul att se dig där med

2012-03-19 @ 07:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0