GAME OVER.

Går inte att förklara bitterheten och besvikelsen man kände när slutsignalen gick i Unihoc Arena igår.
En slutsignal som betydde 2-1 till Mora och samtidigt tack&hejdå för denna säsong Endre.

Men jag är så fruktsansvärt stolt över mitt lag.
INGEN förutom vi själva trodde på oss.
InnebandySverige pratade om en promenadseger för Mora.
Tji fick dom.

Men desvärre hjälpte det inte, och trots att man är lite stolt ändå så är man fruktansvärd förbannad och ledsen att säsongen är slut.

...

Tog ledigt idag. Kom med flyget vid 9-tiden i morse och åkte direkt hem till min säng och sov.
Vaknade pigg och full av energi.
jävligt konstigt

Bestämde mig för en joggingtur kring muren. Blev liite längre en så.
Kom hem 2 timmar senare.
Musiken och vattnet fick mig att tänka på annat.

Imorgon blir det åter tillbaka till detta.
hard work work



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0