26:e Juni

Lite dåligt med update nu, sorry för det
ni få som verkar bry sig om mig och min blogg alltså
 
Hade en GALET bra midsommar! Hade önskat liite bättre väder, annars fanns det inget att klaga på!
Spenderade den med ett stort och glatt gäng ute i Källunge Bygdegård.
Klart som fan inget fanns o klaga på btw, bästa midsommarcrewet som styrt det ju! ♥
 
Får se om jag orkar lägga upp lite bilder på fejjan kanske, tar för lååååång tid här.
 
Förvrigt så åkte min roomie till Peace & Love idag :(
Ensam en hel vecka i lägenheten
snyft
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Björne

Hej snyggaste.Bra att du verkar må bra.Hur går det med sommarträningen ?,även här uppe i Umeå börjar det bli sommar och då kör IKSU-tjejerna sommarträning med beachvolleyboll ute på Bettnesand,men det går väl att spela beachvolley på Gotland också förmodar jag.

2012-06-27 @ 10:20:53
Postat av: Josefin

Vem är du egentligen? Björne säger mig inte så mkt..

2012-06-27 @ 12:20:12
URL: http://jossanojenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0