2 dagar kvar

Onsdag, Torsdag, SEMESTER!
 
Hemma efter en svettig löptur runt ett soligt Visby.
svettas är niice
 
Så kom precis hem och hamnade i djup depression. Skulle kunna döda för att få vara i Burgsvik idag!!!!
"Så mycket Burgsvik" premiär JUST NU, och jag sitter här i soffan.
önskar mig en bil och att jag inte behövde jobba imorgon.
Faa-an
Hörde på ryktes vägar att den hemliga artisten idag skulle vara Timbuktu.. skulle det stämma gråter jag fan floder!
åååhhh depp tjej som också är ensam hemma hela kvällen då Linnea är iväg på släktmys.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jeili

Jag blev lite deppig såhär dagen efter när jag insåg hur jäkla roligt alla troligtvis hade. Nästa vecka är jag eventuellt nere, så det kan vara enda chansen för mig så jag hoppas kunna ta mig dit då. Då kör vi va?? :)
Ha det gott!

2012-07-11 @ 09:21:27
URL: http://www.jeili.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0