Nytt år



Jahopp, så var det 2012 nudå.

Förväntingar på detta år är rätt många.
Jag vill ha ett SM-guld med mitt Endre, jag vill resa iväg innan sommaren med bästa tjejerna, jag vill kunna ha en sjukt bra sommar i Visby, jag vill typ bara ha det bästa året.
Känns faktiskt som det kan bli ett bra år,
det har börjat bra i alla fall.

..

Nyårsaftonen ute i Stenkumla var en lyckad kväll. Likaså inne i Visby lite senare.
Orkar inte dra något större om det. 
äsch helt enkelt en jävligt bra afton!


Ikväll har vi haft fystester.
Det däremot är mindre kul.
Men imorgon drar äntligen innbandyn igång efter det lilla juluppehållet!
gillalalalala

och jo, jag knåpar på en årskrönika.
snart klaar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0