11:e December

Massa roligheter har man hunnit med sen senast jag skrev!
Blev bjuden på Tacos av Millis & Erika i torsdag och sedan ÄNTLIGEN fick vi bår RISK-kväll! Dock klagar jag inte på förra gången vi "hade det" hehee

Åkte hem i fredags där jag bjudit hem lite vänner på mat.. Mkt trevligt!
I lördags kom släkten på kalas. (Och innan dess körde jag fyrhjuling för första gången! Fett kul! ) i alla fall, jag och Johanna bestämde oss för att dra in till stan på kvällen och hamnade tillslut på Surfers. Väldigt bra kväll. Fina Johanna!

Söndagen blev det först lite final i Innebandy-VM. Kross av Sverige!! Sen det jag och Sara till Södervärn och såg Dalhem-Gute.
Sen var jag bjuden på mat hos Jenny och myste där hela kvällen.

Igår var jag hemma hos Fannie & Jennie i deras nyinflyttade lägenhet. Jättenära mig. Glad tjej!!

BRA DAGAR!
Men ikväll blir det soffan själv och tidig sänggång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0