lördag & utgång

Har haft ett par riktigt bra dagar nu.

I tisdags gick jag (uppmätt enligt mobilen) 1,2 mil med min blivande sambo Linnéa och pratade om allt mellan himmel och jord. Väldigt trevligt!

I onsdags fick jag spela innebandy. ni fattar va? :))

I torsdag fyllde Joss 23! Då var vi hemma hos henne i Västerhejde några tjejer och åt god smörgåstårta och glass och hade det riktigt mysigt.

Igår hade jag, Joss & Louise bestämt sen länge att vi ska riva av ett intervallpass och känna den där sjukt undebara känslan när den är över.
Ingen var pepp på det, så vi bestämde gymet istället.
Ingen var pepp på det, så vi bestämde att vi skulle gå istället.
Milen på p18 i gång&skitsnack-tempo var alldeles perfekt på en solig fredag!

Kvällen avslöts hemma hos Joss och Marre där vi såg Big Brother och efteråt berättade massa spökhistorier.
Gissa en tjej som hade svårt att sova när hon kom hem?!
usch
¨
...
Nu ska jag snart en sväng på stan sedan på kvällen firar vi Joss som ju fyllt år!!
parteyyyy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0