spelledig helg

Fick ett sms av Göran (läs sportchefen) nyss. Ett gruppsms om att vi ska svara på hemsidan vad vi alla i laget ska göra under sin spellediga helg. Hemsidan har ju fått sig en rejäl uppfräsching och look, så kika in om ni är nyfikna på dom andra brudarna. www.endreif.se ... Tänkte att ni kunde läsa där så slipper jag skriva vad jag ska göra under helgen här. Men eftersom jag ändå inte har något för mig så kan jag säga att imorgon ska jag se fotboll på tv med lite bra människor, på lördag ska jag se Gutes match och sen på kvällen bege mig ut till Sanda och Henriks hejdåfest! Söndag ska jag såååklart se Hansa spöa skiten ur Värmdö. BRA HELG. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0