FREDAG.

Underbart med helg!

Nåväl, har åkt på att jobba 8-14 imorgon. Men det ska jag nog klara av.
Är färdigfixad inför Ibk matchen vi ska se om två timmar. Ska nog passa på och ta hand om diskhögen som jag nu staplat på mig under några dagar.
Kanske dammsuga också?
nääää..

Imorgon kväll ska vi hem till Issa & Olivia och ha lite partaj.
wiie!
Måste hinna checka av stan efter jobbet också.
Lön ju!

Söndag blir det att se Hansa.
Mamma kommer också in och ska se den, så efter ska vi ha lite mor o dotter mys vilket var typ månader sen sist.
Hinner ju aldrig hem till Burgsvik något nu för tiden.
ge mig längre helger!!


     

Dagens bästa!                                                              Dagens sötaste!

    

Dagens bulle!                                                                     Dagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0