icecold .

Tältsängarna på Scandic borde förbjudas.
Nu på en gång.
Eftersom vi i laget har den regeln att äldst väljer säng först så får jag oftast av naturliga skäl hamna utanför dom två bästa mjuka sängarna, och istället sikta in mig på en ihopsjunken och brädorfattasvisstidennasängmed - tältsängen.
Tur att det inte handlar om varje helg i alla fall,
då hade jag nog fått ryggproblem vid en ålder av 23.
Så i lördags tog jag faktiskt min tunna madrass och la mig helt enkelt på golvet och somnade där.
punkt slut.


..

Anteryd som numera bor i Jönköping där vi var o spelade i helgen, åt frukost med oss på hotellet. Tror ens inte vi han o säga hej till varandra innan hon utbrister:
Asså vet du, du är så jääävla likt Molly i Idol! jag har sagt till alla att jag känner henna på tv, för ni är så sjukt lika!
Okeeej nu är det femte (!!) personen som säger att jag liknar Molly.
say what?!

Inatt är det jag och toarullen som som kommer kramas.
Förbannade jävla förkylning..
har inte tid o bli sjuk.




Kommentarer
Postat av: Jessica J

Ni är sjukt likaa!! :)

2011-11-21 @ 19:02:52
Postat av: Josefin

Hahaa neej Jessica det är vi inte! :)

2011-11-21 @ 21:41:00
URL: http://jossanojenny.blogg.se/
Postat av: Emma Nordling

JO det är ni!

2011-11-24 @ 20:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0