sweet sunday

En lugn helg börjar lida mot sitt slut.
I fredags var det sista spelningn e v e r på Folkeryds.
Jobbat 6 somrar där, och varit en stor del av min uppväxt så det var lite delade känslor att vara där.
Men det var kul och träffa allt folk!

Lördags var jag och mamma på kyrkogården hos mommo & moffa och gjorde det fint.
Sen drog jag på en löprunda och drog till gymet.
Helt ensam på Sunrise, men det är nästan bara skönt.
Kvällen bestod av häng hemma hos Joel, Jeppa & Johannes där vi såg lite tv och chillade.
Briljerade även med mina vitsar.
kom fram till att jag är för jävla rolig!

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

inget av detta hände ju på söndagen

2011-11-07 @ 19:41:28
Postat av: Anonym

Har jag sagt det? Och jaa två av bilderna är ifrån söndags

2011-11-08 @ 12:16:08
Postat av: Anonym

Roliga bilder. Smell some love! =)

2011-11-29 @ 23:58:06
Postat av: josefin

hahaa kärlek till vad/vem?

2011-11-30 @ 19:01:42
URL: http://jossanojenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0