hemhemhem

I morgon är det fredag och efter jobbet skall jag åka hem till Burgsvik.
Var typ två månader sen sist, så aaaah jag har haft hemlängtan.
Fick lite fin hemlängtan när jag såg Så mycket bättre.


Eftersom vi unga vann mot dom gamla i tisdags på tvåmålet så ska vi bli bjudna på fika efter vi tränat klart.
muuums


Igår var Oliver och Sara här.
Jag fick förtroendet att klippa Olivers hår.
Dock inte så mycket, men känner att jag börjar mer och mer behärska saxen.
Och bra blir det!
Dock rör ingen annan mitt hår...... JESPER.


Har pratat lite med Louise dag med, och från och med måndag så kommer hon vara hemma på ön jääättelänge!
Det gillar vi mycket!



hihihi S.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0