Den riktiga jossan.

Dom flesta kanske tror att dom vet allt om jossan. Men det ni inte vet om henne skall ni nu få veta.
För jag tillbringar så sjukt många timmar med just den där jossan.
Som alltid blir perfekt på bild. Aldrig kan ha en ful bild på sig själv på någon annans telefon, kamera, facebook, blogg. whatever ni fattar. Aldrig vill visas som ful alltså.




Men jossan för mig är den som

Alltid får mig glad, hur ledsen jag än varit
Alltid har någonting spännande att berätta
Alltid finns för en
Alltid står och kollar sig i spegeln en timme innan vi skall gå någonstans
Alltid kissar utomhus
Alltid är lika rolig att festa med
Alltid tänker exakt som mig angående killar
Alltid tittar med ena sidan in i kameran
Alltid vill stanna kvar och kolla träningen efter
Alltid är glad, även fast det kanske inte är världens bästa dag
Alltid gör mål på volley
Alltid vill se "så mycket bättre", endast för att det är från burgsvik

 
  


Jag tror inte det finns någonting som vi inte gjort tillsammans.

Vi tar alltid massa egobilder, går alltid på toa tillsammans, berättar allt för varann, försöker vara nyttiga tillsammans, gråter tillsammans, skrattar tillsammans, tillbringar alla timmar på båten/bussen tillsammans, handlar tillsammans, hatar tillsammans, vi skrattar till sorliga filmer tillsammans, vi som är livrädda för spindlar och vi som brukar vara ganska fula tillsammans.
Och ja, allt annat.




jossan tränar ofta på gym och äter typ ALLTID gröt

  


Hon får gåshud av "så mycket bättre"
Hon gråter sjukt mycket till "kär och galen"
Hon är alltid livrädd att någon man pratar om skall höra, så hon viskar eller skriker alltid "schhhhhh"
även fast dom kan vara sjukt långt ifrån
Hon har längre hår på ena sidan efter en tragisk olycka
Hon berättar alltid allting med världens inlevelse
Hon är beroende av sin iphone och har världens fulaste iphoneskal med en fjäril på
Hon har precis lika tråkig humor som jag, just därför det alltid är vi som skrattar mest




Nu vinkar jag hejdå till det här inlägget, precis som vi vinkade hejdå till en rolig utekväll på tenneriffa.
Anteckna att det här var den snyggaste bilden av alla hundra hejdå bilder vi tog..

Ps. Ett tips om ni nu blev intresserade av den här underbaringen
Bjud INTE ut henne på restaurang, laga maten själv och tänd mycket ljus.
Och hon går ingång på roger pontares låtar. Bah så du vet


Men de ja menaaaaaar, tack för att du är världens mest förstående vän. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0