a dreamer




I natt drömde jag förmodligen min bästa dröm, ever.
Den var helt underbar och det sista jag ville var att vakna ur den.
Men alla drömmar har sitt slut, och jag vet att den aldrig kommer att slå in ändå.
varför hoppas?
Och jag kommer aldrig, aldrig, aldrig berätta den för någon.

..

Innebandy är oftast roligt, men idag.. idag var det extra kul!
Idag fann jag den där glädjen jag letat lite efter..
vill spela meeeeera!


Just det.
Snackade lite med polisen idag.
Jag och Stella cyklade i sedvanlig ordning hem från jobbet vid 16.
Tycker skymta mig en polisbil, blir lite rädd då jag inte har något cykellyse.
sååklart.. Polisen på med blåljusen och skriker till oss, STOPP DÄR!
fuck.
Stella som är en klok tjej hade inget att dölja då hon hade lyse, men jag..
Det var bara att dra fram valpögonen och leendet, och jag slapp böter..
puuh!

Nu inväntar jag på min inneboende jag har denna vecka.
Om den människan bara kan träna klart någongång ..


pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0