och solsken i blick



Jag har sommarkänslor så det spricker om mig nästan!
Benen är fulla av såna där äckliga myggbett. Man vill klia sönder sig och man hatar dem, men å andra sidan.. då är det början på sommar!
Pratade med en på jobbet idag när jag stannade upp i korridoren för att klia på ett av dom elvahundra myggbetten.
Han undrade vad jag sysslade med egentligen. Tydligen hade inte myggen kommit till Visby, inte vad han stött på i alla fall.
Det fullkomligt kryllar av dom i Burgsvik i alla fall.


.....


För att prata lite om gårdagen så fick Burgsvik besök av A&A. Ingen kunde nog missat den röda faran som sedan pricksköts med gröna paintbollskott.
Har nästan aldrig varit så rädd i mitt liv när jag fick åka med Anders och Co till Hemse för att köpa grillgrejer, det säger jag det. jag fullkomligt skrek!!
Dagen bestod annars av fotboll, liten roadtrip, volleyboll, mjukglass på Majstre, se Hoburgsgubben och för att sedan avsluta dagen med grill.

Under dagen blev jag även nästan strypts till döds, fick en svullen fot och till sist fasttejpad och bunden i silvertejp runt en en stol.
Inget jag gick med på om man säger så.. jävla Aronjävel..!
Frånsett det och allt annat som jag utsatts för........ har dagen varit helt perfekt!


Nu ska jag förbereda mig för dagens träning.. vi ska spela innebandy!! :) :)
Ni fattar inte vad jag längtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0