time is running


sommaren -09

hepp hepp, här går det undan!

Mycket i rullning och mycket att stå i.. men många saker att se framemot också!
Kan inte planera så långt i förväg så tar dag för dag- metoden.
Så imorgon står det sponsorfest med laget på Munken inskrivet.
Brukar kunna bli en trevlig tillställning med god mat och mycket folk.

...


varför är jag så uttråkad på kvällarna för? Det enda jag önskar mig när jag kliver upp på morgonen och när jag är på jobbet, är att få komma hem och lägga mig och sova. Men likförbannat blir jag sällskapsjuk på kvällarna och vill umgås med någon.
Vill ha någon att se BB tillsammans med igen...
Och sen vill ag vill bara flytta in i nya lägenheten med min Fannie!

------

.Blir nog akuten imorgon, jag pallar fan inte längre.
jag orkar inte med denna smärta, jag gör det inte.
fan fan fan fan fan fan fan
nu får det fan vara nog.
ni fattar inte ett dugg

jag gillar mitt lag, dom är bäst


Kommentarer
Postat av: anna

det kommer bli en braaaa sommar!! ;)puss!

2011-05-27 @ 14:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0