Mors dag

Lika fort som jag hinner säga att det är helg så har den försvunnit igen.
Jävligt konstigt det där..

...

Mors dag idag. Tycker inte ni att den dagen är fler en en gång per år? Tycker det känns som man var och varannan månad har ångest över man ska köpa mors respektive farsdag present. Men förmodligen bara ett tecken på att tiden går jävligt snabbt.
Min mamma verkade bli superglad över parfymen hon fick i alla fall, så är hon nöjd är jag nöjd!


Helgen förövigt har det varit full rulle. Sponsormiddagen på fredag var en lugn och trevlig tillställning och god mat. Förflyttades till hamnplan och vänner för att sedan bege oss till Västerhejde och resterande folk.

Igår var det lite mera drag och det hemma i B-vik. Körde ut min bil på dagen och fanskapet kan ju aldrig gå bra! Tur man har faffa som är bilmekaniker som fixar det mesta. Dock fick min pärla stå kvar hemma för mer vård. typiskt.
Fest i Roes bar i alla fall, och badbaljan var på plats. Galet skönt!

Lite ledsen är jag dock att jag bara fick träffa min bror i typ en timma denna helg. Och nu är han i stockholm igen.. Jävla tid att gå snabbt. Jag älskar att bara och sitta och prata med han om allt och inget.

 
 

BB-dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0