långhelg runt hörnet

1 arbetsdag kvar sen tar jag långhelg! Frågade om jag fick ledigt på klämdagen på fredag, och det gick bra.
så jävla niice, 6 dagar i frihet!   typ..


Ska utnyttja dagarna till max, var så säker!
Det skall hinnas med att se fotboll i Dalhem imorgon kväll, gå på invigningen av Hamra krog, en utgång på lördagen, se balen på söndag m.m
Kan nog bli jävligt bra detta!

Att jag dessutom får besök av Jenny aka Gråbyxan alldeles strax gör mig på ännu bättre humör!
Och strålande sommarväder ute dessutom
life is good!

Görans monsterpass igår och intervaller idag.
Det känns att man lever..



Besökte småkusinerna i helgen. Hårda krav är det som gäller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0