Inte en bra dag.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
Om jag igår sa att det var en bra dag och att livet lekte kan jag ju säga att idag stämmer dom orden inte.
INTE.


Vaknade för första gången på länge utvilad.
Bra start.
Åt en god frukost och kände att denna dag kan bli en bra torsdag.
jo just det.
Var sedan innan beordrad att jobba över till kl 18, så det var jag inställd på.
Men eftersom den där jävla fittsatanmaskinhelvete förstördes vid frukosttid (såklart jag som stod där och var den enda i närheten) så fick jag panik och tryckte på pausknappen.
Gjorde alltså så som man ska göra.
Men nej vissa på jobbet (typ en person) ansåg att jag gjorde FEL. att jag MÅSTE ha gjort något med den, annars hade den aldrig gått sönder.
I helvete heller. Jag gjorde ingenting och stod bara där.
Lagom glad Josefin!

Typ det som förstörde min dag.
Tack för det, det räckte för mig.


Men tänker i alla fall ha en bra kväll med lite mys och en Fannie som kommer till mig :)





inte riktigt sanningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0